Strony

niedziela, 21 lipca 2013

KamilCzytaKomiksy nagrodzony

Niezmiernie miło mi poinformować, że mój blog został wyróżniony w akcji "Cała Polska pisze o komiksach", którą na swoim blogu ogłosił Tomasz Kozioł. Akcja trwała do 17 lutego do 31 maja bieżącego roku i można było do udziału w niej zgłosić dowolny tekst poświęcony komiksom, a przynajmniej z nimi związany.
Rozwiązanie akcji i ogłoszenie zwycięzców nieco się opóźniło, bo aż do 10 lipca, a to ze względu na ilość zgłoszonych tekstów (74), która zaskoczyła samego KoZę. Ja też donoszę o tym z pewnym opóżniem, bo... hmm też dopiero się dowiedziałem:)

Cztery nagrody główne otrzymali, cytuję:
- Godai z Gniazda Światów za lekko napisane a wypchane po brzegi wiedzą teksty,
- Maciek z Craftera za ciekawe, dobrze napisane felietony,

A cztery nagrody dodatkowe:
- Fraa,
Sakora.

W związku z powyższym jeszcze raz dziękuję KoZie za wyróżnienie, a wszystkim nagrodzonym gratuluję.

Od siebie dodaję, że ze wszystkich nagrodzonych szczególnie polecam zapoznanie się z blogami:
- Godai'ego - bo oprócz ciekawych tekstów o samych komiksach, można się z niego dowiedzieć trochę o rodzimym komiksowie i stosunkach w nim panujących,
- Puśka - choć to głównie blog o filmach i grach, ale w klimatach bliskich przeciętnemu komiksiarzowi, na dodatek fajnie pisany,
- Fryy - która skupia się bardziej na książkach i filmach (ale takich, które mnie interesują) i choć miewa opinie nie do końca zbieżne z moimi to nadal warte poznania,
- Anonimowego Grzybiarza - na którego blog zaglądałem nierzadko już wcześniej.

Przy okazji polecam również blog Mistycyzm Popkulturowy Misiaela, który choć zgłoszony do konkursu, wyróżniony nie został. Jak wskazuje tytuł blog nie skupia się na komiksach, ale szerzej na popkulturze i choć często mam inne niż autor zdanie na poruszane w nim tematy, to lubię tam zajrzeć. A jeśli nawet jego teksty Was nie zainteresują to zawsze można nacieszyć oko umieszczoną w nagłówku grafiką Skottiego Young'a, którego przecież nie da się nie lubić, a także innymi, które pojawiają się w poszczególnych postach, a przy doborze których Misiael wykazuje się bardzo dobrym gustem.

PS Dla zainteresowanych podaję, że teksty zgłoszone przeze mnie do konkursu to: Iron Man: ExtremisWolverineMarvels i Batman: Broken City.

2 komentarze:

  1. Dzięki za polecenie.
    Przy okazji, jak zdarza Ci się do mnie zaglądnąć, to zachęcam również do komentowania, bo bez tego nie wiem kto i kiedy zagląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. A co do komentowania to obiecuję poprawę:)

      Usuń